دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم و پخش آنلاین

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم و پخش آنلاین

متن آهنگ مرتضی پاشایی بهم زمان بده

مرتضی پاشاییبهم زمان بده

خودت یه کاری کردی که دلم هوایی شه که عاشقت بشم

ستاره ها که شاهدن نگات یه جوری بود که من دیوونه شم

تو کاری کردی عاشقت بشم

دیگه به قلب عاشقم تو استرس نده که حال من بده

حالا که اینو میدونم تمام عمر دلم واسه تو میزده

بمون که حال قلب من بده

اگه به قول تو هنوز یه حس مبهمم بهم زمان بده

بگیر تمام قلبمو نگو برات گمم بهم زمان بده

تو هوای من شدی منم یه آدمم بهم زمان بده

خودت که اینو میدونی تمام زندگیم فقط غرورمه

برات شکستمش نگو گذشتن از خودم برای تو کمه

تموم زندگیم غرورمه

یه عمر درای قلب من همیشه بسته بود حالا تو در زدی

بیا اگرچه بی خبر به قلبم اومدی ولی خوش اومدی

به قلب عاشقم خوش وامدی

اگه به قول تو هنوز یه حس مبهمم بهم زمان بده

بگیر تمام قلبمو نگو برات گمم بهم زمان بده

تو هوای من شدی منم یه آدمم بهم زمان بده

رز موزیک

متن آهنگ مرتضی اشرفی هفت خط

مرتضی اشرفیهفت خط

میخوای بری آخرش که چی برو دلتو میخوای بدی به کی برو

دلم میسوزه واسه اون اون که تو میخوای قسمتش بشی برو

هفت خط عالمی تو که نمیمونی با یکی تا تهش هر جایی که بری آخرش میخوری برگشت

جات همینجا درست پیشمه بیخ ریشمه هیشکی واست مثل من نمیشه

خوب میدونی که دیوونتم من که درگیر توام همیشه

بابا دست خوش بستی دست همه رو از پشت

من همونم که تو تشنه تا لب چشمه کشوند بعد کشت

تهش چی به چی میخوای برسی دارم میبینم روزی رو که نداری هیچکسی

حتی حوصله نداری که بخوای به خودت برسی پر استرسی

هفت خط عالمی تو که نمیمونی با یکی تا تهش برو هر جایی که بری آخرش میخوری برگشت

بابا دست خوش بستی دست همه رو از پشت

من همونم که تو تشنه تا لب چشمه کشوند بعد کشت

تهش چی به چی میخوای برسی دارم میبینم روزی رو که نداری هیچکسی

حتی حوصله نداری که بخوای به خودت برسی پر استرسی

پخش در  رز موزیک

متن آهنگ امو بند حال بد

امو بندحال بد

باز منم و شبای درازو سرد

باز یه بغضی قلبمو کشوند به درد

باز افتادم یه گوشه با حال بد حال بد

باز این گوشی لعنتی زنگ نزد

نه اینا نمیتونه واقعی باشه

بعد تو همه چی از هم میپاشه

باور نمیشه رابطمون دیگه آخراشه

نه یعنی حرفات دروغ بودن

تو بودی با یکی به غیر از من

رز موزیک

متن آهنگ قبوله صالح صالحی

آهنگ قبوله صالح صالحی(متن)

اصلا من هیچ
بگو آخه دلت چی
کاشکی میشد
گرفتار دلم شی…

مگه یادت رفته
رفتی برگردی
عاقل بودم
تو دیونم کردی… دیونم کردی

آخه طفلی دل آروم نمیشه مونده پیشت
میخوام بگم برگرد ولی روم نمیشه
دل میره سمت هرکسی رونده میشه…

کوش دهید

متن کامل آهنگ حسین توکلی حیف از این عشق

متن آهنگ حسین توکلی حیف از این عشق

بی خوابی میزند بر سر من چند شب ست آرام ندارم

چند روز است که به دنبال توام کاش شود چشم به روی هم بذارم

می ارزد به تمام زندگی داشتنت ای خود ماندن

سمتت آمده ام برق نگاهت منو سمت تو کشانده است

حیف از این عشق که نباشد که بگیرد همه آرامش ما را

حیف از این عشق که نباشد ببرد صبر و قرار دل ما را

حیف از این عشق که نباشد که بگیرد همه آرامش ما را

حیف از این عشق که نباشد ببرد صبر و قرار دل ما را

هر چه از من تو شنیدی همه از قلب رسیده

به خدا هیچ کسی رنگ تو در خواب ندیده

چه کنم تا تو بیایی برسی بر دل تنگم

تو نشانم بده تا با همه دنیا بجنگم

حیف از این عشق که نباشد که بگیرد همه آرامش ما را

حیف از این عشق که نباشد ببرد صبر و قرار دل ما را

حیف از این عشق که نباشد که بگیرد همه آرامش ما را

حیف از این عشق که نباشد ببرد صبر و قرار دل ما را

https://www.rosemusics.com/1398/07/hossein-tavakoli-heif-az-in-eshgh.html